Föbaskade mage

Så himla typiskt att jag ska få så där megadunder ont i magen nu när det är slutklämmen på terminen. Stressen gör sig plötsligt påmind. NÄr det är som värst är det som om någon kör runt en tio knivar och vrider om dem lite extra.. suck.
Hem från jobbet. Snäll svärfar som ställde upp och hämtade på dagis så jag kunde åka raka vägen hem och krypa ner under täcket i soffan. Slumrade en timme, välbehövligt. Sen slökollade jag på Tv tills Petter och Ia kom hem runt sex tiden.

Nu har Petter åkt på möte och jag har lagt Ia, eftersom hon absolut inte ville somna och jag kände att jag inte hade ro att ligga därinne flera timmar idag så frågade jag om hon ville ligga själv och lyssna på musik. Hon svarade ja och jag satte på barnkammarvisor och gick ut. Än är det tyst. Få se hur det funkar.


Jag behöver äta med, men det får bli en senare fråga. Nu ska jag plöja mitt kapitel i boken och sen börja spåna på min del av papret!  I helgen måste det bli klart. På tisdag skickar vi in. Förhoppningsvis!


Nähä,

Nu så!

//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0