valborg

Jag och petter sitter i sofffan och spelar gitarrhero! Egentligen finns det en lång lista på saker vi borde göra. Men det här är viktigt oxå!

Ia är hos farmor och farfar för att vara ifrån oss två nätter... läskigt! Haha hon kommer ha det så bra där! Helt säker. Men jag kommer sakna henne jättemycket, min lilla älskling. Hon är fantastiskt! Vi har haft puss och kramkalas hela eftermiddagen, är så underbart när hon tar sina händer sätter de på mina kinder och säger "maaaammmaaaa"!! Lägger huvudet på sned och bara ler sitt underbara leende! Kan man annat är älska denna lilla tjeja! Min Dotter!


Jennie och Mange kommer över snart och lägger upp lite riktlinjer för imorgon. Sen blir det nog att betala räkningar, mysa i soffan efter dusch och sedan hyfsat tidigt i säng!

Lång resa imorgon!


Trevlig valborg!

/ Anna

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååå lilla mys-Ia!! Hoppas ni har det bra! kram

2009-05-01 @ 23:39:58
URL: http://misshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0