Trötter

Idag efter jobbet passade petter och jag på att storstäda övervåningen medan elvira sov middag. Vad fort det går om man är två! Och vad rent det känns. När man kommer upp för trappan riktigt känner man att det ÄR rent! Underbart, och imorgon kväll känns det likadant i hela huset! Fantastiskt!

Vi drog in till stan för att provköra några bilar. till och med jag blev faktistk sugen på ett byte. Inte för att ajg inte älskar min VoLVO men ändå! Det känns som det är dags snart. Hoppas P får positivt besked om jobb.
Kajsa och Ingvar bjöd på middag i stan, kebabsallad för mej! Mumsigt! Bytte elviras skor och var på ÖB och ICA. Sen hem och pyntade ett av äppelträden med fjädrar och lägga elvira. Det är tydligen en uppgift som bara mamma får göra! Så jag somnade visst oxå. Kom upp igen vid halv nio och sedan dess har jag sett på talang och hockey!! och nu på Carina Berg!
Det bästa ikväll....FÄRJESTAD vann! GÖtt! 1-1 i matcher och på söndag är det dags igen. Synd att jag ska dra upp till dalarna nu annars hade jag lätt tagit med mej Angelica och dratt till jönköping på någon match! Hade varit hur kul som helst!

Annars är jag fortfarande trött. Det har varit och är en jobbig period på jobbet. dock har jag bara två dagar kvar innan påsklov nu. Eller tre, men den tredje sitter jag här hemma och rättar uppsatser, det är okej. Då är det jag och mitt jobb, ensam. Det är skönt! Stor kopp te och täcke hela dagen men uppsatserna blir rättade! Sen åker vi. Jag och Elvira. Till Dalarna. Till hem. Jag längtar efter Emma och Elin så att det gör ont i hela mej, ska krama dem så hårt när vi kommer! Och alla andra oxå förstås. Men det är lite speciellt med systrar. Iaf med oss systrar Israelsson;)

Nepp nu får det bli lite bröllopssurfning och sedan sängen, tror jag gör Ia sällskap i hennes rum inatt!

Natti och trevlig kväll!

/a


Kommentarer
Postat av: farmor

Hälsa Petter och gratta ha det bra vi ses

2009-04-04 @ 12:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0