Nere... :(

känner mig riktigt nere ikväll. Har många anledningar. Men störst är dagen på jobbet. Pga sekretess och grejor kan jag inte säga något mer än att det var tufft och än är det inte slut. Suck. det tar på mej.

Sen bara gick allt resterande idag på rutin, hjärnan var inte med längre. Vi åkte direkt till stan, Elvira skrek hela vägen. Träffade på Angelica och gustav, gick en sväng och köpte present till Petter, både från oss och från mamma och pappa. Köpte skor till Elvira som hon inte kan ha! Handlade mat och sen hem, byta om till gympakläder och gympade helt och hållet på rutin. Inget engagemang. Grät i soffan när jag kom hem. trött och slut och besviken.
På vissa. På vissa som har svårt att förstå. Det är trist.

Helgen ska bli skön. Städ och mys. Peppo fyller år. Storstädning och ev provköra bil imorgon och på lördag. Lördagkväll med god mat och gott vin. Bara P och jag. Längesen. Behövligt.

Natti!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men :(

om vissa har svårt att förstå; krusa inte. Du kan ju inte umgås med "vissa" som gör att du känner dig nere och snor din energi..



Vilken härlig lördagskväll!! ;)



ps. du är bäst! :)

kram kram

2009-04-02 @ 22:33:33
URL: http://misshero.blogg.se/
Postat av: Z

Du är en underbar fantastisk person. Man ska aldrig lägga sig själv åt sidan för att andra ska må bra. Och inte göra saker som inte känns bra i kroppen. Du är så fin, en av de finaste jag känner och jag vill att du ska må bra. Så jag sänder massor av kärlek och kramar tills vi ses, då kommer det på riktigt! =) Du är bäst pinglan!

2009-04-02 @ 23:14:33
Postat av: Emma

Je älsk dä! Hör du hä`?

2009-04-03 @ 17:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0