god morgon!

Shit, klockan är halv sju och jag är redo för att åka till jobbet. Bestämde igår att jag precis som då skulle iväg tidigt så jag hinner få något gjort. Det är rätt sjukt. Att jag måste jobba en timme tidigare än jag ska på morgonen bara för att ändå inte hinna med det jag borde!
Ikväll är det föräldramöte med, så jag ska sitta kvar två timmar efter att jag egentligen slutat och skriva omdömen, de ska vara inne på torsdag, och sedan gå dirket upp till mötet. Räknar med att vara hemma runt halv tio-  tio. Lång dag med andra ord.

Viktväktarna gick sådär igår, minus i protokollet igen, vilket var skönt. Men inte så mycket. Har iaf bestämt att till nästa gång är det två kilo som gäller. Det bara är så! Jag ska ju i min klänning i sommar!;)


Nähä, dags att dra men till er alla, ha en fantastiskt dag!

/ Anna

Kommentarer
Postat av: mamma

Om du visste vad jag tycker att du är duktig!!!

Ha en så bra dag det bara går! LAVVO!!!

2009-04-28 @ 10:24:25
Postat av: Anna

Tack mamma för att du är världens bästa! Saknar er där hemma! Men vi ses snart!

Nu är min dag snart slut iaf. Ska springa ner på föräldramöte snart, har hunnit med alla skriftliga omdömmen nu i pausen mellan jobb och möte! ;) Ska bli grymt skönt att komma hem och bara sova sen. Till min sjukling(ar)!



Lavvo!

2009-04-28 @ 17:48:31
URL: http://aisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0