Tisdag

Volleybollade igår i två timmar. Frusterande. Vi fick inte alls till något spel. Men kul var det som vanligt! Och roligt att lena kunde vara med igen;)
Var så trött imorse när jag vaknade, men blir lika glad varje dag jag vaknar och kommer på att Ia inte har vaknat och ätit något på natten. Ganska ofta nu så sover hon hela natten utan välling, hon vaknar och får komma in till oss men somnar om direkt hon lägger sig ner och sover faktiskt helt okej resten av natten. HOn vaknade nu  innan jag skulle åka men jag gjorde välling och gav henne så kanske hon och Petter får sova nån timme till! Lyckostar!;)

Frukost idag såg ut som vanligt. Fil och musli, jos. Ska ta en kopp te här när jag haft min första lektion. Sen är det fisk och grönsaker till lunch och ikväll kan jag tänka mej tomatsoppa. Vi får se.
Kan bli en dag utan motion. Petter ska iväg och fiska och jag vet inte hur länge han blir borta. Få se. Annars kanske jag hinner en tur när han kommer hem. Ska kolla med Jennie om hon ska cykla nåt så kanske jag kan hänga på. Annars så har jag faktiskt rört på mig varje dag sedan jag började så en dag utan är ingen katastrof!!

Nej, nu ska jag förbereda dagens första engelskalektion!

Over and out / Anna

Kommentarer
Postat av: Ida

låter super, kom ihåg att du måste vila från motionen några dagar i veckan.

:)

2008-09-09 @ 12:50:01
URL: http://idoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0