Snart helg!

Gårdagen var en bra dag. Hämtade Elvira på dagis, åkte hem och busade åt mellis... eller elvira åt mellis och nästan dirket så åt hon gröt med. NÄr petter kom hem gjorde jag tomatsoppa och på vägen hem från jobbet hade jag köpt GIbröd så jag fick mej en ostmacka till soppan.
Efter maten umgicks vi lite och när vi lagt Elvira vid halv sju så begav jag och mina vänner Lena och Jennie ut på en timmes promenad i RASKT tempo. Vad duktiga vi är. Kom hem runt åtta och efter en skön varm dusch så slog jag mej ner och kollade på IDOL. Sen la jag mig innan klockan blivit halv tio. Skönt. Elvira har sovit hela natten igen utan att äta. KOm in till oss på morgonkvisten! Godingen!
Petter och jag skjutsade ner henne till dagis tillsammans imorse, kände att vi ville prata lite med personalen. Kändes bra att åka därifrån. Lena messade för en stund sedan och skrev att Ia var på strålande humör när hon lämnade sina troll därnere!

Ska jobba lite till, simma, hämta på dagis. Kanske gå in till Lena när vi kommer hem?! Vet ej. Sen ska vi äta hos Daggan ikväll. Rotmos och korv. Kan jag äta rotmos!? Annars får jag väl koka quinoa och ta med mig. Vi får se!

Ser fram emot helgen. Mycket!

Over and out! / Anna

Kommentarer
Postat av: Emma

Va mysigt allt låter som du gör, oc det är mysigt också!

Jag vet inte ur rotmos är :S Ida vet nog bäst=)

Ring mej nån kväll när du känner för det! Älskar dig

2008-09-11 @ 11:20:34
Postat av: Lena

Du är varmt välkommen in till mig!!

2008-09-11 @ 12:43:33
Postat av: Ida

rotmos är inte så jätte bra, med tanke på potatisarn.. :p

2008-09-11 @ 22:33:30
URL: http://idoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0