Sammanfattning

Vet inte hur långt jag kommit med min GI sammanfattning förra veckan. Men jag tar vid på fredagen då! Fil och musli har blivit stående frukost, samt ett glas Brämhults jos. Hade med mig en pyttesallad med strimlat kött i till lunch och efter att ha gått på stan och shoppat kläder till Ia så gjorde petter och jag bacon och ägg när vi kom hem. På kvällen var jag ju hos martin och ingrid på lite kalajs och där bjöds det på grekisk planka. Var perfekt för mej med kyckling, köttfärsbiffar, sallad, frukt, fetaost och tzatsiki. Mums! Några glas rödvin blev det men jag lät helt bli godis, chíps och popcorn som stod på borden en så där tre timmar. Jag åt några cashewnötter och det får man väl?!
I lördags gick jag en halvtimme före frukost när mina älsklingar låg kvar och sov i sängen. Sen frukost samma som vanligt, och till lunch gjorde vi hamburgare, men istället för bröd la jag min burgare mellan två stora salladsblad! Jättegott! Kan jag rekommendera!
På kvällen var vi bjudna på mat så då blev det grillat kött med fruktsallad och tomatsallad. Mums! Vatten till det!
Vi hann med ett besök på marknaden i lördags oxå, med melker och angelica, jättekul att hinna träffa dem lite oxå! På söndagen vaknade vi med en dotter som hade 39.8 i feber, men jag gav mej ändå ut på en timmes promenad innan frukost och hann precis hem tills petter skulle åka och jobba. Sen tillbringade jag och Ia dagen i soffan med mycket sovande och vilande. Jag åt en överbliven hamburgare på samma sätt som innan till lunch och när petter kom hem åt vi kebabspett med grönsallad och yoghurtsås. Mjölk att dricka.
Senare på kvällen blev det en varsin omelett och ett josglas. En bit mörk choklad oxå!

Idag har jag bara hunnit med frukost, fil och musli samt jos och sedan sitter jag just nu med en kopp te här på jobbet. Ska ta mej en banan så jag överlever vårat två timmars möte snart! Sen blir det tydligen stekt fisk till lunch och ikväll skulle  vi ev köpa hem kebabrulle. Det hade ju Tony ätit varje vecka och rekommenderade så... får väl lita på honom! Känns bra iaf!
Få se om det blir volleyboll ikväll, beror på hur petter har haft det idag och hur elvira mår när jag kommer hem. Har det varit jobbigt för honom så förstår jag om han vill att jag ska vara hemma. Kanske går till Stolpetorp och kör en stund på orbitrecken isf!? Få se!

Icka! Hur går det för dej?


Tre veckor tills första vägning!!!!!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det där låter skit bra anna! spec det här med promenad innan frukost! kör på d på helgerna! tror det ger goda resultat! =)

är elvira bättre? Ni kommer hem till kalaset va? =) saknar er alla! Lavvo

2008-09-01 @ 13:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0