Måndag v.2

hej hopp,

sitter på jobbet och spånar på en stencil om oregelbunden plural för niorna. Konstigt att hålla på med massa engelsk grammatik igen. Känns som det ligger långt bak i huvudet.

Igår då, åt skollunch, fisk med grönsaker. Åt banan på em och köpte med en kebabrulle hem. Usch vad otäckt mätt jag blev av den. Ska inte köpa det igen! Skönt att känna så faktiskt. Men å andra sidan så sa ju Tony till mej att han ätit en kebabrulle i veckan och att det är helt okej GI mat så.. Men men. Sen åkte jag på volleyboll i två timmar, itne lika jobbigt som förra gången men jag rörde på mej och hade väldigt roligt i två timmar.
Hemma igen och dusch en grapefrukt och sen sängen. Sovit oroligt. Ia vill inte riktigt bli helt frisk och sover väldigt oroligt på nätterna! Men det ska väl gå över någongång!

Idag har jag ätit fil och musli med jos till frukost, en banan och en kopp te här på jobbet. Till lunch tror jag det är köttfärssås med grönsaker och ikväll vet jag itne riktigt vad jag ska hitta på. Möjligtvis räksallad... vore gott! Annars kanske biffar med nån god fyllning. Vi får se!
Kommit på att jag måste dricka mer vatten. Det är viktigt.

Nej nu måste jag återgå till grammatikens roliga värld!;)

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Anna, jag vill ner till er nu snart igen!!!

2008-09-02 @ 11:20:01
Postat av: Ida

Hej Anna!

jag sitter och läser förfullt om din GIblogg,

intressant. Jag kör också på GImetoden nuförtiden, och det går strålande.. jag väger mig i slutet på varje vecka, och nu efter två veckor utan kolhydrater så har jag gått ner sex kilo

:) känns super när man ser förändringar!

jag tänkte ge tips om frukt då kan äta istället för banan, kom ihåg att banan ger dig den snabba energin som vi faktiskt vill ha bort, så istället kan du äta aprikoser eller nektariner, super gott!

banan är faktiskt den enda frukten som ska försöka låta bli :) och det där med promenad och motion en gång om dagen, det har du mycket igen för!

jag tror du kommer fixa detta galant!



Hade så bra,

Kram Ida

2008-09-06 @ 10:19:50
URL: http://idoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0