Måndag igen

GI:
Frukost, fil med musli ett glas jos
Jobbet: En stor kopp te
Lunch: Medhavd tonfisksallad, samt en macka
Mellis: En banan ( vet jag ska sluta, men jag tål knappt någon annan smidig frukt att ha i väskan, ska dock prova torkade aprikoser)
NÄr jag kommer hem har jag tänkt göra lasagne med fullkornsplattor. Sen efter mat och gos med älsklingarna så blir det volleyboll i två timmar.
Kan hända att det blir en omelett när jag kommer hem. Petter och jag har typ fått det som tradition nu! Mumsigt!
Helgen har oxå gått bra, i fredags när vi skulle bli bjudna på pizza valde jag istället soulaki utan pommes med extra sallad. Och hur gott var inte det då?! Mums.
Igår, hamburgare utan bröd samt vindruvor vid filmen på kvällen. Lördagen var det kycklinggryta med quinoa. Mums! Petter tyckte oxå om det!

Annars:
Mår bra. Ser fram emot volleybollen, har blivit en favorit redan. Elvira mår bättre, tänderna är nästan helt framme nu så det var ju förmodligen det. Hon har sovit hyfsat i två nätter och det var välbehövligt för oss alla.
Petter var ut i lördags och jag tillbringade kvällen och en del av natten ensam i huset, läskigt, men jag klarade det!

Om mindre än två veckor är det Dalarna. Ska bli skönt, och roligt! Emma jag vill ha massage;)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ida

du låter mycket piggare nu än du gjorde sist!

kanon!!

:) fortsätt med dina matvanor, det låter super bra.

om det är något du undrar, så är det bara att fråga :)



Kram

2008-09-08 @ 16:13:19
URL: http://idoow.blogg.se/
Postat av: Emma

=) Jag saknar er, jag saknar elvira gör mycket! Lilla vännen! och jag saknar promenad med dig! och att vara hos er i vimmerby!

En massage kan vi nog hinna med, på lördag innan kalaset kanske? för sen på söndagen har jag ju match :S

Men vi kan prata om det!

Men lördag förmidag består av, promenad runt saltvik, simma 1 km och sen sola! du och jag och elin om hon vill!

Sen en rejäl frukost! ;)



Ringer ikväll! Lavvo

2008-09-09 @ 12:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0