Lista från Icka

Snodde den här listan från icka!

En lista om vännerna i min mobillista. 

- Har du pussat nummer 2?
Alexandra, nix!

- Vad har du för relation med nummer 20?
Elin i Tuna, en kompis från byn!

- När ska du träffa nummer 30?
Gunilla K, dröjer nog inte länge!

- Är nummer 18 söt?
Syster Elin... OMMMM!


- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Camilla, ja att hon var trevlig och jag kände mej välkommen!


- Gillar du nummer 14?
Camilla igen, och ja det gör jag!

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Angelica, ja det måste jag ha gjort!

- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Erika, ja vi lär ju inte ses vid jul.. så jag vet faktiskt inte!

- Är du nära vän med nummer 23?
Emma, ja det är jag. Men inte på nära håll

- Har du gått på bio med nummer 4?
Anki, nej det har jag inte

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ingvar, nja det är ju svärfar!

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Anne, jobb!

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Annika, vet jag inte ens vem det är;!

- Vad har du och nummer 24 för relation?
Erica, vi är kusiner!

- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Erik, få han att ta med syrran ner hit NUUU

- Vad är det bästa med nummer 8?
Anna, ja att hon finns!

- Brukar du och nummer 16 träffas?
Carlotte, vi gjorde när vi pluggade ihop i Karlstad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0