ensamhet i tvåsamhet

Ibland är det verkligen så. Man är ensam fast man inte är det. Fysiskt finns någon där men inte psykiskt. Det tär. Mycket. Synd.

Vi började dagen med en promenad hela familjen. Fjälster tur och retur. Var strålande väder men dock bara fyra grader så vi packade på elvira kläder och filt i vagnen och hon var så nöjd så. Hemma igen och efter en varm dusch gjorde jag frukost till oss. Gott! Smakar mycket bättre när man gått innan. Efter frukost somnade Ia hon sov i tre timmar och har precis vaknat. Har bara hunnit med lite pyttipanna till lunch medans jag och Petter åt räksallad.
Medans skruttis sov hann jag med att baka den där GIkakan som jag lovat ha med ikväll.
Ska snart ringa lena och kolla vad mer jag behöver ha med, så får jag och Ia ta en tur till affären!

Jag saknar er familjen! Mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0