snart lov

Jag trivs bra på jobbet men jag inte förneka att det ska bli grymt skönt med en veckas lov nu! Och ännu bättre att jag får hit nästan hela min familj. Dock i omgångar men ändå! Kul ju!

Har precis lagt ner Ia för att sova, hon gick själv till sängen och verkade vilja lägga sig. Hör henne där nere nu så jag gissar att det slutar som det gjort de senaste veckorna, nämligen att vi somnar i våran säng tillsammans. Skulle vara skönt om hon kunde börja sova bra igen, det är faktistk viktigt att få sin tid på kvällen också. Efter lek och mys. Men men, det kommer väl.

Är väl bäst att jag går ner och visar mej tror jag.. verkar inte vara någon större vilja till att sova i sin säng iaf! suck...

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0