Så trött på't

Usch, jag har suttit här och läst lite bloggar tittat lite på kläder och bara surfat. Och jag blir så trött. Jag tycker ju aldrig att jag har fina kläder, att jag ser bra ut etc.. och jag fattar varför. Alla andra är ju smala och fina. Jag är helt enkelt för fet för att någonsin kunna känna mej fin. Och rätt tröttsamt det är att jag aldrig lyckas gå ner mer än ett par kilo. Jag tycker verkligen att jag är dukit just nu. Jag äter inge pasta, potatis, ris eller bröd. Jag har slutat helt med läsk och godis. Äter som högst en bit mörkchoklad. Jag säger nej när det bjuds pizza och tar något bättre istället. Men ändå, två kilo... hallå? Jag behöver tio, femton kilo. Minst. Tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna och så var man så där smal, fin och lycklig. Suck.
Jag är så jäkla sugen på att åka och fika, men jag kämpar. Men hur länge ska jag kämpa utan resultat?! Det är ju frågan. Hade bestämt mej för att träna hårdare denna veckan men då får jag feber. Så tråkigt. Så surt.

Nä nog med klagan. Nu ska jag vila.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ge det lite mer tid =) det kommer ska du se! Lavvo

2008-10-16 @ 15:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0