Hemma idag med

Japp, jag är hemma idag med. har värk i kroppen och huvudet känns tungt, dock bättre än igår så det är väl på G att bli bättre iaf!
Har legat tills för en timme sen. Nu har jag suttit här och läst post och sådant ett tag. Ska bara skriva några rader och sen ska jag nog krypa ner i soffan.

Elvira fick ett hysteriskt anfall igår. Det var riktigt otäckt. FÖrst skrattade jag åt henne och tyckte att hon var fjantig men när hon inte slutatde blev jag riktigt rädd. HOn skrek och skrek och var helt vansinnig. Slängde sig hit och dit och slog sig själv i huvudet. HOn tog tag i Petters hand och bet honom jättehårt och vägrade släppa. Allt detta hände hos Kajsa och Ingvar och på vägen hem därifrån. När jag sedan kom in med henne och satt mej i soffan ner och bara höll henne hårt och vyssade så blev hon helt stilla och alldeles lugn. Jättekonstigt. Satt så i en kvart kanske och sen började hon kika på mej och såg så skamsen ut stackarn. Men sen blev hon vanlig igen och somnade för första gången på en vecka som en stock i sin egen säng. Gumman! Jag var ritkigt skärrad.. var otäckt!

Imorse var det svårt att väcka henne, hon sov så sött och ville verkligen inte vakna. Men när hon väl gjorde det så var det med ett stort leende! Härliga unge. Jag ska hämta henne på dagis vid halv fyra.

Jaja, nu ska jag gå ner och plocka in frukosten och sen ska jag nog sätta mig vid tv n en stund, eller kanske börja på en ny bok...

Ha en härlig höstdag alla nis om inte har feber och ont i kroppen!

Ciao / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0