sjuklingar

Japp, både Elvira och jag är sjuka. Jättetråkigt. Det är så typiskt, för min egen del så hade jag just kommit igång med träningen och tyckte verkligen att det var skoj. Gick minst tre kilometer innan frukost och friskis på kvällarna! Nu känns det som det blir omstart igen. Och ja för Elviras del så är det så klart jättetråkigt att hon är sjuk. Det är så synd om henne, hon hostar och snorar. Har feber och är jättehäning. Vill bara vara hos mamma eller pappa hela tiden. Stackarn!

Vi var på akuten i två och en halv timme igår med henne. Dock fanns inget att göra. Var ett virus och då finns ingen medicin, så vi får kämpa på!

Få se om jag orkar börja måla taket i sovrummet sen. Ska kolla om l vill komma in och passa på sjuklingen. Annars är det ingen ide. Hinner nog bara börjar innan jag måste ta hand om henne då. En vanlig dag hade det funkat, då roar hon sig själv så himla bra. Men inte när hon är sjuk. Och det är väl förståeligt.

Suck, ska jag jobba eller ska jag inte!? Stora frågan just nu!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0