kyrkis

Idag har jag och Elvira, Lena och Alva varit på kyrkis i stan. Vi bestämde oss vid nio och var därinne vid halv tio. Bra jobbat!
Innan dess hade dagen sett ut som så att E vaknade när P skulle gå upp, så han tog med henne upp när han gick upp och sen när han skulle åka vid halv åtta så slängde jag på oss kläder och tog en tur med vagnen. Det är promenad innan frukost nästan varje dag nu. Skönt! Idag hade jag sån tur att E somnade i vagnen, så det blev en längre promenad än vanligt!
På kyrkis så lever E verkligen ut. Hon ÄLSKAR när det är mycket folk runt omkring henne, speciellt barn. Hon skriker och skrattar och håller låda. Ju fler som tittar på henne desto högre skriker hon! En riktig lite teaterapa verkar hon bli vår tös! Efter kyrkis åt vi lunch på stan. Inge vidare, tyvärr! In på Lindex och köpte E två byxor, en body och ett par skor! Jättefint!!
E somnade innan jag hunnit in i bilen och har nu somnat om igen i sin säng. Det behöver hon. Vi ska möta P i stan vid fem sen och köpa saker till renoveringen. Ska börjas i helgen. Vårat sovrum till att börja med, sen ska E få sitt rum! Skoj!
Nepp, nu ska jag ner och städa ihop lite, hann inte det i morse! Bäst att passa på nu, för när älsklingen vaknar lär det bara bli massa bus!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0