Föräldragrupp

Japp, idag har vi varit i stan och gått på föräldragrupp. Gud va det händer mycket mellan varje gång. Så kul att träffa alla och E älskar verkligen att träffa barn. HOn blir helt galen! Skriker och gestikulerar! haha!;)
Skruttan sover nu, så jag passar på att uppdatera mej på datorn. Var längesen. Vi har varit sjuka och så har vi hunnit med att renovera vårat sovrum och städa ur resten av huset, trots sjukdom. Det är bra gjort! Heja vi!

Lena, Albin och Alva var här nyss. VI lekte lite i Es rum som nu är inrett iaf tillfälligt!

Chefen ringde idag, ville ha besked nästa vecka om jag ska jobba till hösten, så vi har en del att prata om i påsk. Imorgon kommer ju familjen med. Eller alla utom Emma, hon är hemma och måste plugga. Får komma ner snart bara hon så jag kan ta hand om henne! Ska bli kul, första gången Johan kommer med, jätteskoj! Men de kommer inte förrens sent, johan jobbar tills sju tror jag så klockan lär ju bli närmare ett innan de är nere. Men ändå! Skoj!

Jag och Lena och barnen ska till Västervik imorgon. Ska bli skoj! Bara lalla runt lite. Behövs. Har ju lite födelsedagspengar jag kan bränna... kanske kanske! ;)

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0