födelsedag

japp, idag fyller jag år. 27 stycken. Många år. Men ändå inte. Fick mej en liten sovmorgon i morse innan P och E kom och sjöng så fint för mej! Frukost på sängen och paket. Kul! Efter det har E badat, vilket hon verkar älska mer än något annat. Är som fisken i vattnet. Har städat lite och fixat tårta. Få se om någon kommer och vill ha, annars tror jag nog lätt att P och jag kan fixa så att den tar slut iaf!

Igår var roligt. Första gången jag var ute och drack lite på länge. Lyxade med bacardi breezer. Mums! Överaskningsfesten blev lyckad. Han hade inte anat något. Var jätteroligt att se hans min när han kom in i lägenheten och fick se allt folk! Angelica har varit duktig som lyckats hålla allt hemligt. E hade skött sig exemplariskt (som alltid) när hon hade barnvakt. Duktig tös .Mammas tjej!

Nu ska jag gå ner och mysa och busa med lillan. Och P! haha!

Vad stor jag blir!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0