En helt vanlig dag

Lillan sover. Jag passar på att kolla mail och fixa iordning mej för dagen. Vi har verkligen börjat få rutiner nu. Vaknar runt halv sju, är vaken till åtta typ, sover en timme tillsammans i min säng, uppe och leker och käkar mellis, somnar runt halv elva, sover en till två timmar igen. Då är det min tid. Hinner med massor. Man blir väldigt snabb när man får barn!

När min lilla älskling vaknar ska vi åka in till stan och hälsa på Angelica och Gustav. Kul! Det var jättelängesen!

Ikväll ska jag och Lena köra ett pass på friskis, ska bli skönt. Har lite ont i halsen ännu, men orkar inte vänta mer nu. Varit sjuk i tre veckor. Jag vill ju får bort fläsket!

Icka! jag saknar dej!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Icka

Saknar dig med! Massor! Tänk vad kul vi skulle ha om vi bodde i samma kommun! =) Jag är avis på dig att E sover så mycket middag! Här har jag min egentid efter klockan 21 på kvällarna! KRAM!

2008-03-27 @ 22:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0