Lista

Ditt namn? Anna
Födelseår? 1981
Hur lång är du? 168cm
Spelar du något instrument? Jag klinkar lite på mitt piano, mest för att Elvira tycker det är så roligt!
Dina första tankar när du vaknar?Redan?!
Är du hungrig? Nej faktiskt inte, småsugen dock!
Vart befinner du dig just nu? Hemma, uppe vid datorn.
Biter du på naglarna? Aldrig.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Bruna och oranga.
Vad är du bra på? Hmm, svårt! Att vara mamma tror jag!
Har du några husdjur? nepp.
Är du singel? Nej.
Vad heter din farmor och farfar? Farmor heter Gunnel och farfar hette Torsten.
Vem är snyggast?Petter såklart!
Vem vet mest om dig? Petter 
Vad vill du ha just nu? en lång resa med bara petter och elvira!
Ditt mål i livet? Att vara glad och lycklig! Att jag har roligt tillsammans med min familj och att jag är en bra mamma, flickvän!
Rädd för? Mörkret ibland
Har du någon vän du känt i 10 år? Ja.
Har du körkort? Japp!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Henrik
Pepsi eller Coca cola? Coca Cola
McDonalds el. Burger King? Mc Donalds
Sjunger du? För elvira, och ja lite till
Vad har du för skostorlek? 39
Vill du gifta dig? Mycket gärna 
Är du en hälsogeek? *Nix pix
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja!
Din hårfärg och frisyr?Typ page av nåt slag, och brunt
Skorna du hade på dig idag? Gula sandaler
Grönan eller Liseberg? Liseberg!
Vad sover du i? Sängen?
Kläder du hade på dig idag? Kjol och tröja
Favoritfärg på kläder? Gillar rött och svart.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Många..
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Typ inget
Har du rosa kamouflage-kläder? Nej!
Tatueringar du har? INte en enda
Piercingar du har? Inget
Har du glasögon? Japp, fast oftast linser
Hur ser din plånbok ut? En billig kopia!
Din perfekta Pizza? Någon grekist, med mycket tsatziki
Randigt, rutigt eller blommigt? Randigt.
Favoritårstid? Sommaren. Eller vintern i fjällen
Favoritmat och dryck? Grillat, eller nåt med räkor och vatten tror jag nog. Mineral med någon god smak!.
Favoritdjur? Hund
Favoritparfym? Hugo Boss.
Vad köpte du senast? Ett par skor.
Hur mycket pengar har du? För lite
Hur svarar du i telefonen hemma? beror på vem som ringer
Hur svarar du i mobilen? beror också på vem som ringer..
Vem ringde du senast? mamma
Sov du ensam inatt? Nej.
Vem sov du senast över hos? Hos mamma och pappa
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov tror jag!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Knappade här!
Det sista du sa högt? Jag går upp till datorn älskling!
Det senaste någon sa till dig? Okej, gör så!
Vad har du druckit idag? Vatten
Vad var det senaste du åt? Grillat och potatissallad
Vad är det för färg på din ytterdörr? Blå
Vad är det för väder hos dig nu?Regn
Godaste glassmaken? Melon
Sover du tungt?Nej.
Drömmer du mardrömmar? Ja, men inte ofta.
Favoritklädsel? Mysbrallor och tröja.
Vad ser du om du tittar till höger? Vårt fönster uppe.
Vad ska du göra härnäst? Gå ner och ta en dusch.
Humör just nu? Helt okej
Favoritgodis? Choklad
Sommarplaner? Njuta!
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Natt!
Har du dåligt morgonhumör? Ibland
Är du kittlig? Ja.
Snarkar du? Petter säger det ja.
Stjärntecken? Fisk
Stökigt el välstädat?Helt städat!
Vad längtar du mest efter just nu? Mina syskon!
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Farfar.
Vad väntar dig om 10 år?Lycka
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? Instängt:(
Saknar du någon nu? Min familj i dalarna.
Snus eller cigaretter? Nej, tack.
Vill du ha barn? Ja, det är klart!!
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja!
Är du snäll? Ja!
Är du blyg? Nej, inte speciellt.
Tycker du att du har fin dialekt? Ja.
Favoritfärg? Röd
Har du spytt i någons knä? Nej.
Syskon och deras ålder? Johan, 24, Emma 21 och Elin 18
Klädaffär? Gina
Senaste skola? Karlstad Universitet
Klass? ???
Tycker folk du är snygg? inte vet jag..
Är du modig? Nej.
Har du använt någon hårprodukt idag? Ja, vax
Har du bråkat med någon idag? Nej.
Vad har du för planer till helgen? Marknad imorgon och på söndag får vi främmande!
Är du sugen på något nu?Läsk.
Har du kvar dina barndomsskivor? Ja, det tror jag.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? det händer
En film? Beck
Vem får en kram?Elvira.
Brukar du läsa horoskop? Nej
Kan du baka bullar?Japp!
Bläck eller blyerts? Bläck.
Katt eller råtta? Katt
Hund eller katt? Hund.
Sängstorlek? 160 cm.
Müsli eller corn flakes? Müsli.
Hur ser du ut idag? Som vanligt.
Vad såg du senast på tv? Reklam
Tycker du om din pappa? Ja.
Vem i din släkt pratade du senast med? Mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0