kväll

Har längtat efter att det ska bli kväll. Och nu är det det. OCh jag ska njuta. Väntar på att Elvira ska somna i sin säng. Har börjat fungera bättre igen. Fan, kom precis på att vi glömt ge henne klådstillande. Få se då om det funkar ändå. Annars lär jag väl ta upp henne igen. Petter och Anton ska spela. Väntar på att de ska gå ner och göra det istället för i vardagsrummet, dels för Elviras skull och dels för att jag ska kunna lägga mej i soffan och slöa.

Har precis duschat efter en stavgångsvända till Fjälster. Skönt. Ska hälla upp ett glas Ramlösa, nya favoriten, och bara njuta av att det bara är fyra dagar tills petter får semester och vi ska ha massa förhoppningsvis egentid. Längesen.

Planen först är iaf Vansbro, åker tidigt därifrån på torsdagmorgon för att möta upp Lena och Fredrik och barnen på Kolmården. Sen har vi en och en halv vecka hemma. Marknad på lördagen när vi kommer hem.

Jag ser fram emot att jobba i höst. Jag känner att jag ska verkligen ge engelskan en chans. Ta den till nästa nivå. Vi ska ha kul mina klasser och jag, och lära oss massor!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Icka

Nångång under v 27. Det som passar er bäst. Vi tänkte iaf vara hemma till lördag igen eftersom vi ska på konfirmation och kalas på söndag.

2008-06-16 @ 10:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0