Jobbat

Idag har jag jobbat. Eller jobbat och jobbat.. varit med på min klass avslutning. De gick ju ut nian idag och jag ville gärna vara med. Petter kunde vara hemma en dag och då passade jag på! Det var jättemysigt. Tråkigt bara att jag kommer tillbaka men de är inte där. Kommer sakna er 9D!!

Sitter här och lyssnar på Jason Mraz, i'm yours, måste vara en av världens bästa låtar. En bröllopslåt helt klart. Nångång kanske...?!

Petter och jag ska mysa lite ikväll, se film och ligga i soffan. Länge sen vi gjorde något bara vi. Förhoppningsvis ska väl Elvira sova sött i sin säng ett par timmar till iaf. Sen gissar jag att hon hamnar mellan oss i vår alldeles för liten säng.

en vecka och en dag tills det blir Dalarna. Kul!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Icka och Oscar

Det tycker vi med! =) Vi längtar!!!

2008-06-12 @ 11:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0