Dåligt av mej

att inte uppdatera oftare. Men har faktiskt haft fullt upp. I helgen har vi haft besök av mamma pappa och farmor. Jättekul! Vi fick hjälp med massor, bla renoveringen av Elviras rum. Så nu har hon ett jättefint barnrum och jag är så lycklig. Idag har vi lekt jättemycket där inne och hon verkar vara väldigt nöjd med resultatet;). Annars har bristen på uppdatering mest berott på att Petter har jobbat grymt mycket övertid och det har inneburit att jag har haft Elvira själv hela dagarna och kvällarna och det har inte blivit så mycket tid över för datorn. Rätt skönt kan man tycka. Rätt jobbigt att inte ha träffat petter knappt på två veckor. Men så är det väl att öppna ny butik!

VI har ju högsommar nu känns det som. Helt fantastiskt. Lite väl varmt kanske för min smak, men hellre så här än kallt och regningt. Men våran gräsmatta skulle verkligen behöva regn nu. Den är uppbrännd. Tråkigt. Det är ju inte så skönt för Elvira att krypa runt på gräs som gör ont. Så det blir mest vår underbara altan på dagarna.

Idag har Maria och Gry varit här nån timme på förmiddagen. Sen har vi mest tagit det lugnt. Jag har tvättat undan lite och fixat här hemma. Nu på kvällen har jag invigt mina stavar som Petter kom hem med idag, gick till fjälster och tillbaka. Jätteskönt! Får bli rutin på det nu´!¨

Imrogon ska jag och Elvira, Lena och Alva, Maria och Gry till ALV på förmiddagen. Ska bli skoj. Får bli en tur förbi ÖB på vägen hem och köpa lite sopsäckar och annat smått och gott.

Nu ska jag gå ner och kika på Italien - Holland.


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0