underbara unge!

Jag har världens finaste dotter. Hon är fantastisk. Dagen då hon föddes är den absolut lyckligaste dagen i mitt liv, men det vette katten om inte varje dag därefter har varit minst lika lyckliga.
Varje morgon väcks jag av världens största leende, nu på slutet har det också kombinerats med ett gulligt "mamma". Kan dagen börja på ett bättre sätt?
Idag har hon skrattat så mycket när vi busat i vår säng. Skrattat och busat med mej och gjort mej lycklig! Hon är fantastisk!
Det är svårt att förstå hur man kan älska någon man känt så kort tid så himla mycket, det är sjukt vad hon gjort med mej sedan hon kom. Det är sjukt på ett mycket bra sätt. Det är underbart.

Kan knappt komma ihåg vad jag gjorde om dagarna innan hon kom till oss. Hursomhelst kan det inte ha varit lika meningsfullt och underbart som det är nu. Ingen dag den andra lik, ingen dag utan nya saker och upptäckter. Ingen dag utan grymt mycket kärlek.

Elvira ÄR kärlek för mej. Elvira ÄR helt helt fantasktisk. Elvira ÄR min dotter!

Jag älskar dej Lille skrutt! 

                                       / Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0