Måndagsmorgon och slut på semestern..

Elvira och jag är typ klara för dagen. Vi har käkat frukost, klätt på oss och plockat undan lite grann. Ia ska väl förmodligen sova ens stund till om ett tag och då ska jag passa på att få lite mera gjort. Vi har ingenting planerat för idag. Ska ut på en promenad sen. Få se om det blir när Petter kommer hem så jag går själv eller om jag tar med mej lilleskrutt. Det är inte så roligt väder. Men ibland skymtar faktiskt solen fram mellan det gråa!
Petters semester är slut för den här gången. Men han jobbar ju tre veckor och sedan har han en till så det är ju inte helt slut ändå. Sen ska ju han vara hemma på halvtid hela hösten och det tycker ju han känns som semseter förstås.

Jag har ångrat mej vad gäller att jobba 100 i höst. Jag vill inte. Har börjat få riktigt ångest nu eftersom det är typ fyra och en halv vecka kvar tills jag ska jobba varje vardag hela hösten och våren. När ska jag träffa min skrutt?! Är inte säker på att jag kommer klara av detta. Usch.

Nä nu måste jag gosa lite med Ia, hon börjar bli trött igen!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0