Snart smäller det!

Japp snart är det julafton igen! Härligt, är ju jättemysigt! Ska bli så kul nu när Ia är så stor så att hon förstår lite mer. Som jag skrev innan, längtar tills hon vaknar imorgon och hon upptäcker paketen under granen!

Jag sitter här själv, Ia sover och Petter tomtar. Ska gå ner och göra mej mysklar och sen slå in Ps klapp innan jag ska se en film tänkte jag. Lagomt!

Skinkan är klar så det lär nog bli en eller två mackor under kvällen med! Mums!

Jag vill passa på att önska er alla en GOD JUL för frågan är om jag hinner blogga något imorgon! Vill nog hellre ta hand om familjen;)

Och Vansbro: Here we come!


NJUT!!
 / A

Kommentarer
Postat av: Tessan

GOD JUL! Ha en kanondag och hoppas att tiden i Dalarna blir super! Hälsa familjen!



Kraaaam

2008-12-24 @ 09:38:21
URL: http://tessanfridell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0