Sista kvällen (hemma?)

Japp, som vanligt så tar ju våra vansbrovistelser slut nångång, och imorgon bitti är det dags för denna gång. Har redan sagt hejdå till emma som åker tidigt upp till sälen för att jobba imorgon. Sad. Men ändå känns det som vi haft en bra vistelse denna gången, det har vi iochförsig alltid men extra bra denna gång. Känns inte som vi stressat en massa för att hinna med allt utan mer tagit dagen för vad den varit. Det har varit skönt. Det är ju julLOV vi har.

Idag har vi, jag mamma emma och mormor, varit till Vikis för att titta på de saker som fanns kvar där efter Agda. Jag plockade med mig en kopp som det står vansbro på, ett fint fat, en sockerkaksform och en fotogenlampa. Tack gammelmormor! Kommer alltid tänka på dej när jag anväder dessa, det är skönt att en del av dej finns i mitt hem också och inte bara i mitt hjärta!

Sedan slappade vi lite, tittade på svenne rubins filmen innan det bar av till malung för bowling, det var jag emma erik erik petter och pappa. Jag kom sist! Haha! Skitbra jobbat Anna! ;)

Efter det drog vi med pappa på volleyboll en timme, jättekul och kul att min måndags volleyboll inte försvann trots allt! Sedan åkte alla hit och vi köpte hem mat från DIDO. Mumsigt!
Nu har Elvira vaknat och gått och lagt sig mellan mormor och morfar. Några protester men sen verkar hon ha somnat, det är tyst nu iaf! Så förmodligen får jag sova ensam i sängen i natt, petter sover ju på golvet! Haha! Trevliga vi är. Men det blir faktiskt för trångt i en så liten säng! Ska bli skönt att komma hem till våran stora imorgon igen.

Ja vi drar vid nio imorgon, får sällskap av matilda som ska till ekjsö och hälsa på grabben! Kul! vi ska försöka köra i ett svep till linköping och sedan äta och springa i lite affärer där innan de sista tio avverkas!


Tack dalarna för den här gången, tack släkten för trevliga dagar och mysigt sällskap! Det är synd att vi inte ses oftare! Men man får ta vara på de tillfällen som ges! Ni är alltid välkomna hos oss och det lär nog inte dröja allt för länge innan vi dyker upp här igen! För ännu är det ju faktist så att Vansbro är HEMMA för mej.....!!

Förresten har jag övertalat (inte så svårt) mamma och pappa att komma ner och vara barnvakt sista helgen i januari. petter och jag ska ju på sparesa med IFK TUNA. Kul! Och Kul att de kommer ner! Då får de lite kvalitetstid med skruttan!

Nähä, nu måste jag isäng!


På återseende!

 / ANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0