PS

Har precis sett klart PS I love you. Hade höga förväntningar och de infriades! Ibland är det skönt att gråta. Och det här var verkligen en gråfilm. Fick några tankeställare. Gäller bara att göra något åt dem oxå!

En vecka kvar innan jullov. Tror jag ska ta med Ia till badet på fredag em och fira jullovet! Skulle nog hon gilla! Petter och hon kanske kan möta upp mej i hultsfred.

Inte hunnit mycket i helgen. Óch nu tänkér jag inte göra mer idag, ska gå och göra mig iordning och sedan krypa ner hos skruttan. Hon sover just nu på tvärsan i våran säng. Alltid lika underbart att krypa ner bredvid och ligga nära och bara känna hennes andetag. Min skrutta, min underbara dotter!

Imorgon ska jag lägga sista handen vid de betyg som jag ska sätta. De ska vara inlämnade på måndag kl 9. Suck. alltid lika jobbigt med betyg. Men känner mig ändå väldigt säker på vad jag tänkt.

Trevlig kväll och godnatt alla vänner!

PS I LOVE YOU!

/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0