Nästan jul!

Japp, jag skyller på det för den dåliga uppdateringen. Har fullt upp med att få allt att bli klart här hemma. Och visst, jag vet vad ni tänker, att man inte behöver hinna med allt, det blir jul ändå! OCh det är ju helt sant men å andra sidan vill jag ju hinna med allt jag tänkt och då får jag skylla mej själv att jag stressar! Men jag njuter oxå!
Igår hade vi en jättetrevlig kväll med Melker och Angelica och Gustav, tacos och filmmys, lite tjejsnack hann vi allt oxå! Idag har jag bakat och medans jag gräddade hann jag med några kapitel i min underbara bok!
Nu ikväll har jag hunnit med julbord hos petters framor samt att volleybolla i två timmar! Kvalitetstid!
Precis har vi klätt granen och nu ska jag bara vänta på att p kommer ur duschen så ska jag göra mig klar för sängen och boken!

Imorgon ska petter jobba och Elvira och jag har en lång lista att beta av. Men det är roliga saker. Lite bak, lite shopping, lunch med svärfar samt lite tvätt och dammsugning!

På kvällen ska petter ut och tomta så jag får väl i min ensamhet ta mig en nygjort julskinkemacka och ett glas must, och mysa till det framför uppesittarkväll på tvn!
blir kanon det! Bara tre dagar kvar till Dalarna. Det är det viktigaste!


Natti! /A

Kommentarer
Postat av: Anneli

Då ses vi på juldagen? Jättekul att ni kommer i så fall.Kör försiktigt för här har vi snö och kallt.

Ha en riktigt skön julafton i Smålands mörka skogar.

Hälsa P och E från oss alla i U-hyttan.

2008-12-23 @ 07:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0