Julafton igen..

Japp, idag har vi firat julafton häruppe, tillsammans med mormor o morfar och farmor. Jättemysigt. vi käkade och sen kom det två(!!) tomtar och delade ut klappar. Vi fick massor kändes det som!
Sen fikade vi och de andra drog sig hemåt. Vid halv sju la jag mig med Elvira i vårt rum, och kom ut därifrån för tio minuter sen. Nu sover hon äntligen! Det är klart att det är mycket som hänt de senaste dagarna och hon har träffat folk det var längesen hon träffade! Så lite orolig har hon väl all rätt att vara!

Vad har vi fått dessa dagar då?
Ja jag har fått:
En tröja, en topp,en sjal, halsband, berlock till armband, cd, dvd, vas, salladsskåk + bestick, vantar, sängkläder, bok, assieter, choklad, fotografier, fat med ljus och stenar, glöggtunna, glöggmuggar, tröja, mjukisbyxor... herregud, jag har säkert glömt något, men vi har fått grymt mycket iaf! Tack alla!

Elvira har fått:
Dansmatta, rit"grej", bobbycar, duplo, grodspel, pulka, mjukisdjur, bilar och flygplan samt HUR MYCKET KLÄDER SOM HELST! ja jag skämtar inte, det är verkligen hur mycket som helst! Och allt är så himla fint! Tusen miljoner tack alla ni som köpt julklappar till IA! Hon är jätteglad det vet jag!



Japp, nu när jag kom upp så trodde jag att alla skulle sitta och vänta för att dra igång med alla de spel vi bestämt att spela ikväll. Men nej då! Emma sover i soffan, petter ligger uppkrypen och kollar på något på discovery, elin ligger på sin säng och sover, johan var trött och gått hem, mamma och pappa är hos christer och ann och bestämmer nyårsmeny! Haha, så mycket för mysspelkväll! Få se om jag kan få liv i dem här!

Är himla hungrig oxå, typiskt! Får kanske bli en toast, hade varit gott med nån god sallad, men jag tvekar på att någon annan än jag är sugen på att beställa hem något! Tyvärr!


Hursomhelst har jag haft en fantasktisk jul! Och än är det en och en halv vecka kvar av lovet. (Usch nu fick jag nästan ångest när jag skrev det, känns alldeles för kort..) Jag får pasa på att njuta!


God fortsättning allahopa;)


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0