Ibland

Ibland blir jag väldigt irriterad. Men jag måste lära mig att tänka att saker som jag blir irriterad på inte har så stor betydelse egentligen. Det finns viktigare.. mycket viktigare. Därför ska jag sluta att bli irriterad på saker som inte spelar någon större roll. Okej.

Få se om vi åker och julhandlar imorgon med Ia, hade ju tänkt oss barnvakt men verkar inte få tag på någon. Men så är det. Lär nog inte få det innan jul nu känns det som så det kanske är lika bra att dra.
TÄnk om man hade massor av pengar! Underbart isf!

VIll hem till mamma, pappa emma johan och elin. Saknar dem så det gör ont.

Ia sa petter idag!


NU: Duschen, fixa maten och sedan idol och soffan med en bok!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi saknar dej, allihopa, Vi saknar er massor!

Och jag får en klump i halsen bara jag tänker på att det kanske dröjer aplänge innan vi ses:s

Suck!



Lavvo iaf =)

2008-12-05 @ 23:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0