Vardag igen

Japp, nu har jag jobbat en dryg vecka och det är självklart med blandade känslor! Det är kul att vara tillbaka och de nya uppgifterna som har tillkommit i min tjänst känns riktigt roliga och intressanta. Det som är mindre skoj är ju att lämna Ia hemma när jag åker iväg. Som tur är har inskolningen till dagis gått jättebra och efter denna veckan så är det tänkt att hon ska börja på allvar! Kul ju! Lillskruttan!

Ikväll kommer Emma och jag längtar jättemycket! Är snällt av henne att komma och hjälpa till när det kör ihop sig med jobb och dagis och allt! Tack! Sen ska hon passa på att massera lite med men mest av allt så ska vi bara mysa! Fyra dagars mys! Mmmm!;)

Hoppas alla ni andra har det jättebra och att det INTE regnar lika mycket hos er som det gör hos mej! Skittrist!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0