Gårdagen, dag fyra

Hade med mig lite skinksallad som jag åt till lunch. Sedan på kvällen gjorde vi kebabsallad. Eller jag gjorde. P etter och anton åt med pommes till. Jag och Lena promenarade 3.5 km och det var hur skönt som helst.

Annars var det en bra dag igår, Elvira var duktig på dagis och när vi kom hem slocknade hon på en gång. Hon blir trött av alla nya intryck och rutiner. Min pluttis! Hon har lärt sig att flörta nu och jag skojar inte när jag säger att hon är faktiskt sötast i hela världen när hon blinkar och rynkar på näsan! Oslagbart!

Idag lämnade jag henne vid halv åtta och ska hämta henne vid halv ett, då åker vi direkt in till stan och möter petter för att shoppa lite kläder till Ia. Kul! Sen ska jag ju till martin och ingrid ikväll! Roligt!

Och det bästa: Det är helg! Jag får vara två hela dagar med mina älsklingar!

Emma och erik: Ha så skoj på MAMMA MIA!!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Icka

Är nyfiken på hur resten av veckan gått.... Heja heja! Kram!

2008-08-31 @ 21:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0