Dag tre

Bra dag idag, fast jag är hungrig!

Elviras första dag på dagis gick bra, förutom att hon tydligen bet en mamma så hon fick märken.... vad ska man göra?!

Min GIfdag då! Åt fil och musli till frukost, ett glas jos. Banan till mellis, lunch på skolan, köttbullar med mängder av både varma och kalla grönsaker, en banan till som mellis och en bit mörk choklad. Två koppar te har jag hunnit med idag oxå. Nu ska vi snart ner till Daggan som fyller år idag men jag har beställt special mat!


Motionen har bestått av att jag cyklade ner och hämtade Elvira på dagis. Det blir ca 9 km totalt. Är det en okej dag?

Over and out!
/ Anna

Kommentarer
Postat av: Icka

Det här fixar du, annapanna!! Jag gjorde samma upptäckt i måndags. Hur f-n kan man ha blivit så tjock?? Så jag kör också stenhård diet och träning igen och den här gången ska jag lyckas! Hoppas jobbet går bra och att Ia trivs på dagis!! Kram från oss!

2008-08-28 @ 08:37:08
Postat av: Emma

Det är en okej dag Anna! =)

Fortsätt så! =) men börja promenera den sträckan som vi gick första dagen jag va där nere, den är perfekt! Liksom så fort du har en lucka! =) känns göt å va din coach! ;)

2008-08-28 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0