Min dotter

Jag har det så bra. Jag är så lycklig. Jag har världens finaste lilla dotter. Det har gått nästan nio månader sen hon kom till oss. Vad vi hade längtat! Hon är så fantastisk, helt helt underbar. Jag kan bara ligga och titta på henne när hon sover, så söt, ett sånt mirakel.
Vi har varit på babycafe nu på förmiddagen, det är så roligt nu när alla barnen börjar bli lite större och har så roligt tillsammans,  när vi mötte maria och gry och Elvira fick syn på Gry så lyste hon verkligen upp och började veva med armarna som hon gör när hon blir glad. Det är så roligt att se! Hon är lycklig min tjej tror jag. Glad och lycklig!
Efter handling i stan så åkte vi hemåt och nu sover hon tungt i sin säng, det tog knäcken på henne att leka i flera timmar!
Jag har precis käkat lunch. Grönsallad med en bit kycklingfile och en frukt och ett glas vatten. Vad duktig jag känner mej.
Ska träna ikväll oxå, Emmas pass, det allra bästa. Längtar faktiskt. Elvira är hos farfar en stund då tills Petter kommer hem från jobbet. Vi ska nog cykla dit bort. Roligt med nya saker att göra. Hoppas även på fint väder tills imorgon för då har vi inget planerat alls, så är det soligt och skönt ska vi vara ute en hel del, gunga och busa.
Om typ fem månader börjar jag jobba, kommer sakna alla underbara dagar med min tjeja, men samtidigt ska det bli skönt att komma iväg och göra lite nytta! Men kvällar och helger kommer ägnas helt åt min fantasktiska tjej! Mammas gullunge!

Om en vecka och två dagar åker vi till Sälen, jag LÄNGTAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0