längesen..

Ja, då var man hemma igen då efter en vecka i härliga dalarna. Det är där jag hör hemma. Så känner jag verkligen. Den här resan till småland är något jag gör just nu. Men som det känns så är Dalarna hemma för mej. Jag är en kulla.
Vi hade det underbart i Sälen, strålande sol och mycket snö. Fick åka skidor två hela dagar då mamma inte åkte och tog hand om tjejan. Hur kul som helst! Jag och mina systrar i backen, perfekt!
Vi kom hem i söndags, resan gick bra. Sen dess har vi varit på babycafe, bvc, föräldragrupp, i hultsfred på mitt jobb, hos Johanna och Ebba och idag har vi hunnit med grannarna!
E vägde nu 10240g, så vi har sprängt tiokilosstrecket. Hon drar i väg på längden oxå, är uppe i 74 cm! Lång tjej.
Lena har åkt i väg till sin syster nu, så det blir en ensam helg. Så skönt att ha henne här och bara kunna vara. Världens bästa granne.

förresten så var Axel här igår och gjorde läxan och spelade tvspel. Kul! Jag tycker om mitt Vibofolk!     


Nix nu är det ut i solen som gäller medans E sover!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0