Dan före petters dag..

Japp, imorgon fyller älsklingen år. 25 stycken. Hans dag, absolut! presenter är klirrat och klart, skönt!
Idag har vi inte gjort mycket än. Jag hade migrän när jag vaknade så petter var snäll och tog med elvira upp och när han sedan kom in med henne till mej när han åkte så somnade hon snällt på min arm och sen sov vi i två timmar till. När vi då vaknade var kl. halv tio och min migrän var som bortblåst! Snäll bebis jag har! Sen gick vi upp och lekte i ias rum, spelade piano och käkade mellis. eller jag käkade ju frukost.
Sen satt vi vid datorn ett tag och tittade på webcam med syrran. Nu sover skruttan igen och jag har äntligten gjort mej i ordning.

Vi ska in till stan sen runt två och hälsa på Anna. Hon har ju flyttat in i sin nya lägenhet. Ska bli kul. Petter sa de hade fått in nån snygg klänning på jobbet så jag funderar på en vända dit med. Skulle inte vara fel!
Sen måste vi handla tills imorgon med. det ska ju bjudas smörgåstårta här på kvällen. Plus att det är Talang 08 som börjar och första avsnittet är ju det från Falun där jag och mina systrar sitter i publiken. Ett måste imorgon kväll alltså!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mingla ♥

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp i så fall?

2008-04-03 @ 11:55:25
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Emma

Talang 08, here we go! ;)

2008-04-03 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0