Dalarna

Trots allt hemskt som hänt här i Dalarna nu på slutet så känner jag mig underbart trygg när jag är här. Vi överraskade och kom i söndags runt sex tiden. Resan gick bra, lite gnäll sista tio milen, men det är ju inte så konstigt. Sitta själv i baksätet i fem sex timmar, kan förstå att det blir långtråkigt. Min tjeja var jätteduktig!
Sedan vi kom har vi hunnit med att träffa farmor en snabbis, ska gå dit mer imorgon, mormor och morfar likaså. Icka och Oscar var här igår, jätteskoj. Stora killen nu ju! Vad fort det går.
Idag har jag varit och fikat med Emma, och på kvällen var vi och hälsade på hemma hos henne och erik och sedan hos Johan. Kul.
Imorgon ska vi först till farmor tror jag, och sedan ska vi luncha med Johan när han slutar jobbet. En del av hans present, lillebror fyller ju på lördag. Och Lena på fredag!;)
Ska bli kul att luncha tillsammans, längesen vi gjorde något bara vi. Och Elvira tycker så mycket om honom. Det märks. HOn blir glad och sprallig när han kommer!

Sen kommer nog smålänningarna sent imorgon kväll och på torsdag bär det av till Sälen. Ska bli jättekul. Det är så mysigt med fjällen. tur att båda våra familjer ser till att åka en gång per år åtminstonde. Perfekt för oss. Elvira ska bli kung på skidor, eller bräda om pappa får bestämma!!

Nix nu ska jag krypa till kojs. Förresten har E varit jätteduktig på nätterna sen vi kom hit. Första natten åt hon en gång och sov hela natten tills sju i sin säng. Andra natten åt hon oxå bara en gång men ville sova hos mamma efter kl ett. Helt okej då hon sedan sov som en stock tills kl var sju i morse. Hoppas det håller i sig! Mat en gång per natt är som himlen för mej!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lena

Det e lite tomt utan er här hemma!! Saknar er!!

2008-04-15 @ 23:00:29
Postat av: Icka och Oscar

Underbart att få träffa er en stund! Längtar redan till nästa gång! Ha en trevlig helg i snön! Kramar!

2008-04-16 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0