Barnfri..

Ja idag har jag varit utan Elvira nästan hela dagen. Vid nio hämtade farmor och farfar henne och hon skulle åka med dem till arlanda för att hämta Anton som kommer hem efter två månader i Thailand. Hon kommer nog inte hem än på någon timme heller. Konstigt.

Min dag har sett ut så här: När elvira åkt åt jag frukost och sen drog jag igång och storstädade hela huset. Var effektiv och efter lunch hos grannen så avslutade jag med dammsugning och skurning. Därefter duschade jag av mej allt städdamm och sen begav jag mej till Hultsfred och storhandlade på Willys.
Hemma igen och lite mellanmål och film tills nu. Skönt. En Annadag. Behövligt. Känner att jag har massa nya krafter att ta tag i med igen nu. Vad enkelt det kan var egentligen.

Imorgon ska vi in till stan och hälsa på en kompis till oss. Som fick barn två dagar efter Elvira. Kul! Både för mej och för Elvira. Resten av dagen blir nog lugn. En promenad på em kanske om det fina vårvädret håller i sig.

Det går fortfarnade bra med min nya matkultur! Jag tycker att jag är riktigt duktig. Bara det ger resultat nu oxå. Annars blir jag väldigt ledsen.

Nix, nu måste jag gå ett varv i vårat fina nystädade hem. Jag trivs!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du e så duktig tycker jag!!

2008-04-01 @ 22:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0